Jag vågar säga att jag är lycklig

Åh det här kan ju ha varit min lyckodag, herregud.
Det är faktiskt min lyckodag, eller en dag full med lycka och tur!
Det gick kanonbra på körlektionen, även teorin flöt på bra.
Jag fick mig ett ryck och bokade upp massa lektioner framöver,
det gick upp för mig att jag skall lägga massa krut på mitt körkort.
För snart skall det vara mitt, så är det bara. Jag insåg det idag :)
Jag klippte farfar och fick mig en god fika tillsammans med dom.
Varför är det så himla gott och mysigt att fika?
Sitta med en stor kopp te i handen är ju så himla avslappnande.
Gott också för den delen. Mer te i mitt liv, tack!
Strax efter fikan fick jag ett sms av mina Johanna, jag dog av lycka.
Eller iaf sken upp som en sol! Jag har fått jobb! Mera jobb
och jag får ändå vara kvar på salongen två dagar i veckan. Bäst!
Imorgon skall jag även provträna på itriim, kommer bli awesome.
Jag är så himla nöjd just nu. Med mitt liv och jag trivs.
Jag vågar säga att jag är lycklig (igen) jag tror det är viktigt.
Viktigt att kunna säga och stå för att man är lycklig. Det är jag just nu.
Livet är så himla bra, med min fina Mikael, lägenheten och allting.
Kompisarna, det är så himla bra. Vi behövde varandra du och jag :)
Jag skulle kunna göra detta inlägget hur långt som helst, för er.
Ni som finns i mitt liv nu. Ni är på riktigt och jag gillar de!

Kommentarer
Du heter? Johanna

Åh! <3

2010-01-25 @ 20:43:21
Du heter? Mikael

Grymt älskling! <3

2010-01-25 @ 21:34:08
URL: http://cactus.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0