jakten efter en ny laptop

Hemma, hemma i mitt hem hos mamma och pappa i huset.
Där befinner jag mig just nu, Mikael också :)
Vi åt precis en sen lucn och jag har övningskört med pappa.
Körningen idag innehöll bland annat start i backe som gick kanon!
Sladdade lite i snön och körde en sväng ute i trafiken.
Mikael skall hjälpa mina päron att hitta en bra laptop, till dom.
Min alldeles egna laptop som jag värdesätter mycket högt,
har jag fått vara ifrån ett bra tag nu.
Den har bott här hemma.
Men snart får den följa med mig hem till lägenheten, skall bli skönt.
Därför skall det nu strax kollas på en egen laptop till päronen :)

Kommentarer
Du heter? LISA

Nu är jag tillbaka! Hur är allt med dig? :)



Bra hoppas jag :)

2010-01-10 @ 20:38:56
URL: http://liisamax.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0