Nymålade naglar

Nymålade naglar och lägenheten blir bara snyggare för var dag.
Helt okej torsdagskväll för min del.
Med tanke på att kakan jag bakade blev gudomligt god, alla gillade den,
pappa och Micke har satt upp den nya stora projektorduken,
projektorn hänger i taket och hyllan i duschen är på plats.
Det kan helt enkelt inte bli bättre just nu. För vet ni vad?
Imorgon jobbar jag på salongen (som vanligt för er som hänger med)
och jag känner mig riktigt taggad. Fick så härligt credd från min chef sist.
Sånt värmer, så jag hoppas på en kanonfredag med grymma kunder.
Har tagit lite bilder på lägenheten nu under kvällen, skall lägga upp dom.
Dock får ni bortse från alla grejer som ligger överallt, vi fixar ju som sagt :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0