varning för vuxensnack

Åh härliga lördag, visst är det helt underbart väder ute? Vi var ute och gick en liten sväng i den härliga solen för en stund sedan. Det var kallt och vi gick inte så långt men det var skönt. Jag längtar till våren nu. Mest till kläderna och skorna som jag skall använda då. Är ärligt talat lite trött på all snö och is som ligger på marken nu. Men jag tänker inte klaga för jag är faktiskt en människa som gillar vintern.
Men jag saknar min skinnjacka, eller rättare sagt, jag är så trött på min vinterjacka så jag vill spy varje gång jag klär på mig den. Då är det väl illa?
Påtal om illa så är min sjukdom, om vi nu ska kalla den så fortfarande kvar. Men just precis nu har jag ingen feber vilket är så skönt. Men snoret är överallt känns det som och halsen gör ont lite om vart annat.
Men jag är absolut på bättringsvägen, mitt mål är ju att vara frisk till på måndag :)
Idag är jag egentligen bjuden hem till Sandra W, hon fyllde 21 nu i veckan och skall ha lite plockmat + förfest hemma hos sig innan gänget skall gå ut. Men jag har tackat nej till de. Dels för att det inte känns så trevlig att sitta där å snora, behöva snyta sig var 5minut och äta halstabletter istället för mat. Och dels för att jag inte vill smitta ner hela högen, det vore tråkigt. Vi bestämde att vi skulle ses snart ändå, så svårt är det faktiskt inte att få till en fika kom vi fram till. Vi träffas så himla sällan nu jag och tjejerna som jag umgicks med förr. En liten ändring hade väl inte skadat men samtidigt märker man att vi växt ifrån varandra lite. Eller är lite på olika plan i livet, som man är vid våran ålder då man håller på att växa upp. Haha oj, vilket vuxetsnack det blev där Lina. Men det är ju faktiskt sant.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0