Tar tag i dagen ännu en gång

Sitter vid mina föräldras laptop, har druckit en kopp te och har för övrigt ganska tråkigt. En lam måndag men det är så skönt att vara ledig. Sov ut ordenligt imorse vilket var riktigt gott.
Satte mig på cykeln och åt frukosten här hemma i huset innan jag gick en sväng med vovven.
Fick gjort ett födelsdagskort till min prins och har beställt den ena delen av hans present, woho. Jag är alltid lika taggad när det gäller andras presenter, speciellt eftersom jag själv älskar presenter och alltid är så galet nyfiken. Mikael där emot rör knappt en min fastän jag ställer mig framför honom och säger "Åh jag vet precis vad du ska få av mig i present nu, så grymt". En annan hade ju dött av nyfikenhet!
Jag skall snart ta tag i den här dagen lite mer och få lite gjort. Det behövs både tvättas och städas hemma så det är lika bra att göra ett städryck när vädret ändå är lite sådär ute. Har även ett till ärende och två beställda armband att leverera. Ikväll tänkte jag se om det finns lite bilder ifrån helgen att lägga in, berättar även då hur vi haft det i Småland :)

Kommentarer
Du heter? Jos

LINIS mojito var absolutley ngt att rekommendera :)

2010-07-05 @ 22:41:21
URL: http://johjos.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0