Alla problem är lösta

Te är så himla gott, en stor kopp full med te. Jag kan förtillfället kalla mig för beroende, det är helt klart en grej jag dricker flitigt just nu. Och påtal om dricka så har jag precis bestämt mig för vad jag skall dricka på midsommar, skönt så slipper man bekymra sig om de. Och tro det eller ej men jag vet redan vad jag ska ha på mig! Den nya klänningen såklart. Alla problem är alltså lösta! Dock passar det sig kanske inte riktigt med smink och världens outfit eftersom vi ska en form av poolparty? Men jag och Sandra kom fram till att man är lite slapp och go på dagen så fixar vi oss senare för då vankas det grillning och grejer. Kommer bli helt galet grymt! Jag längtar.
Men det är nästan ingen idé att längta till saker nu för tiden för att tiden går så snabbt så innan man hinner blinka är det över lixom. Det låter så sorgligt men det är sant. Snart är det höst lixom!
Haha nej så illa är det inte riktigt, vi ska hinna njuta av sommaren först.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0