ännu en grym dag

Go kväll bloggen. Har haft ännu en grym dag, det är nästan helt galet vad bra dagarna denna veckan varit alltså. Hör här: Jag jobbade en kort men skön dag idag, 9-15 för att vara exakt, helt okej. Cyklade sedan hela vägen hem till huset, en jävla pers skall ni veta alltså. Det är alltid motvind på den raksträckan så man tror att man ska trilla av cykeln och dö vilken sekund som helst. Men jag överlever den varje gång och JA, det blir lättare å lättare för varje dag. Hur som helst, kom hem och pratade lite med våra utomordenligt trevliga grannar och gick sedan upp till huset. Möttes av en galet glad vovve och vi lade oss en liten stund i solen. Tills Johanna smsade så vi gick och mötte henne vid bussen (det var ändå dags för vovvens promenix). Vi lade oss också i solen och tjötade medans vi väntade på mamma som skulle komma med dagens middag. Den bestod av pizza, helt okej! Efter maten tog jag och Johanna en sväng med bilen för att hämta ett halsband mammas jobbarkompis beställt av mig och för att köpa med oss jordgubbar. Påvägen slank vi in på Lindex och båda två blev ett par byxor rikare, gott!

Jordgubbarna käkade vi i kvällssolen med mamma och gud vad gott det var. Jordgubbar med mjölk är ju nått som slår det mesta alltså. Sedan begav sig Johanna hem åt sitt håll och jag åt mitt.

Så här sitter jag nu i lägenheten, Mikael borde dyka upp snart. Jag lyssnar på musik och tänkte toppa dagen med en kopp te, härligt. Hoppas ni haft en lika grym dag som mig//


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0