Kan ju inte slå fel

Jag är helt galet laddad nu så det är inte klokt. Sofia skrev nyss ett sms om att hon är här ca 9:15 så snart köööör vi. Hela vägen upp till Tjörn, skall handla och fixa lite grejer på vägen. Vi åker också i tid för att vi ska slippa massa bilköer. Smarta kompisar jag har alltså.

sedan så kommer allt folk droppa in hos Simonsson och efter lite sol och kanske poolbad så börjar vi fixa med midsommarlunchen, helt enligt tradiotionerna ni vet. Och jordgubbar, ingen riktig midsommar utan jordgubbar! Gott.
Sen så kör vi på som fan och bara har det grymt bra. Med pool, musik, dricka, kubb, singstar och gud vet vad. När vi blir hungriga igen är det dags för grill! Det här kan helt enkelt inte slå fel?! Jag och Sofia har taggat hela veckan haha. Nu skall jag fixa det sista, puss på er och glad midsommar!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0