Värsta upptäcksfärden

Hallå bloggen! Sitter i soffan och har precis fått frukost i magen, supergott. Jag var verkligen vrålhungrig. Tog min nämligen en morgonpromenix innan frukost idag, hur skönt som helst. Vädret är verkligen helt underbart ute.
Så jag tänkte hoppa in i duschen och börja fixa med allt som skall bli gjort idag. Har både lite jobb och andra grejer som ska fixas, kul!
Fast först måste jag bara berätta om morgonpromenaden. Vi har ju en motionsslinga precis bredvid sporthallarna so vi bor i närheten av. Dom har legat där i tusen år (jag tränade handboll där när jag var yngre) och slingorna ser ju precis likadana ut, ganska tråkiga men ändå bra. Hur som helst, jag gick åt andra hållet idag, tänkte att jag hittar nog nått bra här i området runt omkring. I värsta fall får det väl bli asfalt hela vägen. Så jag började gå.
Gick på ren magkänsla då jag hittade en liten stig in i skogen från trottoaren som jag gick på. Här borta finns det säkert nått bra tänkte jag. Kom ut i ett område som jag fortsatte att gå igenom och hittar sedan en stig till. In på den och vad ser jag då? Ett annat motionsspår, yippie! En helt grusad väg, mitt inne i skogen med belysning och hela köret. Jag gick en bit på den men vände sedan för att gå tillbaka. På tillbaka vägen hittade jag en annan skogsstig som jag följde och hittade en himla massa bra stigar att gå på. Så jag tänkte dra med mig Mikael ut, för här skall det vandras! Tjooho.
Får se hur sent vi är hemma idag, jag och min Micke. Hans syster Jessica har nämligen sin studentbal ikväll så självklart skall vi in för att kolla och ta kort. Efter det skall vi nog äta på nått mysigt ställe :) Bra kväll va?
Men innan dess har jag som sagt grejer att göra. Så nu blir det duschen//

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0