En smula mer kulturell

Vi hamnade aldrig på Rose&Crown utan middagen åt vi istället på Lilla London, väldigt gott. Har faktiskt aldrig varit där innan men fler gånger kommer det bli. Jag åt Lilla Londons hamburgare som var väldigt god med klyftpotatis till. Eftersom jag skulle övningsköra hem genom stan sen blev det en Pepsi Max för min del, ändå gott.
Vi blev 7 stycken tjejer allt som allt och jag tyckte det var trevligt. Dom är så himla roliga och det märks att jag inte bara är ett litet barn längre. Påstår mig inte vara vuxen men jag märkte skillnad igår då jag satt och åt med mamma och hennes väninnor, mot vad jag hade tyckt/känt för några år sedan.
Anyway, efter middagen gick vi Avenyn upp och in på Stadsteatern där vi skulle kolla på Satanisterna. Vi satte oss i baren och snackade lite och där, måste jag säga, hade det suttit fint med en drink men körningen slog ut den tanken. Teatern, Sataniserna var bra. Jag måste ärligt säga att jag inte är någon speciellt kulturell människa och att jag aldrig varit på teater utanför skolan innan. Men jag gillade det och den var bra. Hemsk, djup och tung men bra. Duktiga skådespelare och historien satte sig verkligen. Bra betyg ifrån mig med andra ord!
Jag var nöjd med kvällen och körningen hem gick bra. Inte nog med det så kommer jag hem till en färdig lägenhet! Vårat projekt är i princip helt klart nu. SÅ SNYGGT! Det är en grej till som skall fixas och sedan skall grejerna runt omkring plockas bort så det blir lite ordning. Me like!
Nu har jag lite arbete framför mig, det är bäst jag sätter igång. Lägger upp bilder sedan, kika in då :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0