"Frisörsnack"

När man inte får klippa andra (jobbar inte på salongen idag) så får man klippa sig själv, tänkte jag och bestämde mig för att jag visst skulle ha lugg. Det började för några veckor sedan då jag blev rejält sugen och började klippa en liten snedlugg. Jag klippte dock aldrig klart den så förra veckan då min chef klippte mig så gjorde hon ingenting med den. Så nu idag tog jag äntligen tag i det och klippte till den ordentligt. Så nu har jag snedlugg igen :)
Nu är det bara håretsom ska växa! Men just nu trivs jag faktiskt med längden och tur är väl de, det är ju så segt att spara från kort till långt så det är inte klokt. Men jag ångrar inte en sekund att jag klippte det kort, trivts så bra i de och är stolt över att jag provat det. Så nu skall det få bli långt igen :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0