Halkan

Jag säger bara halkan, OH YES! Då vet jag att ni kan räkna ut vem som var på Stora Holm idag och gjorde sin risk2 utbildning. Eller halkan som den också kallas. Precis som det flesta jag känner så måste jag säga: Fy fan vad roligt det var! Ingenting att vara nervös för alls. Jag var faktiskt riktigt nervös precis innan men de släppte väldigt fort.
Så min dag idag, nämligen 12-16 har jag spenderat där borta och jag är så glad att jag gjort den. Nu är det lixom på riktigt känns det som. Det börjar alltså närma sig och det är så kul.
Anyway, jag hann vara hemma en stund i eftermiddags innan Johanna ringde och det var dags för träning. Fy vad trötta och omotiverade vi var men det gick och vi överlevde. Det är alltid skönt efteråt. Och påtal om skönt så skall jag krypa ner i sängen nu tänkte jag, i en nybäddad säng. Mys!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0