Klänning i svart! Fast med färg

Jag kan inte riktigt hjälpa det och det är väl inget fel egentligen men jag har bestämt mig för färg och blommigt. I vår och sommar alltså. Bestämt och bestämt, sagt till mig själv att skärpa mig lite. För hur det än är så slutar det alltid med att jag får med mig ett plagg i svart eller vitt. Möjligtvis grått eller mörkblått. Hur kul är det på en skala 1-10 egentligen? Jag är ju en glad tjej och jag passar faktiskt i färg. Ni förstår min tankegång va?
Så jag har helt enkelt kommit överrens med mig själv om färg och blommor, thats it.
Jag har verkligen fastnat för denna klänningen som jag såg hos Ellos, visst är den fin? Med svarta skor, nitar och hela köret blir man väl inte så himla flickig och gullig? Det är min stora skräck, haha.


Kommentarer
Du heter? Anonym

man kan var en flicka in emelan åt,du är ju min flicka allrid

2010-03-21 @ 17:43:59
Du heter? Lina

Åh mamma! Jag blev så glad av kommentaren. Klart jag är din flicka ALLTID! <3

2010-03-22 @ 11:27:17
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0