Man får känna såhär

Kul att ni gillade halsbandet som jag faktiskt gjorde till mig själv. Tänkte att jag behövde ett halsband ur min egna kollektion, det är ju den bästa reklamen att bära sina egna smycken.
Anyway, idag är det fredag igen. Både skönt och inte måste jag säga. Som vanligt är det den känslan jag har såhär på fredagmorgonen. Min mage vill inte alls idag och inte jag heller tack vare den :(
Det är mycket som snurrar i min skalle nu och det är bara så jobbigt! Det är både långt, jobbigt och krångligt att skriva om allting här på bloggen så det får jag ta och hoppa faktiskt. Det är heller inget kul att läsa om, det är ju skit jobbigt och så tråkigt att bara tänka på.
Så för att byta riktning helt tycker jag vi kan koncentrera oss på det fina vädret istället! Jag tänker tvinga mig själv till att låta solen göra mig glad idag. Skall fixa ordning mig lite nu snart för att sedan ta mig hemåt till hunden och gå en sväng. En stor bamsekram av henne kan få mig på bättre tankar också, de vet jag.
Se, nu föll jag in på det där jobbigt negativa igen. Men fan vad svårt det är att tänka på annat när jag har en klump i magen som trycker så att jag mår illa :(
Detta inlägget blev ju bara en enda negativ sörja, men visst får man lov att vara lite neggo ibland? Till och med Lina som annarsär glad får lov att vara de. Jag tänker hur som helst sätta på musiken på hög volym nu och börja fixa mig. Så ska vi se att jag säkert mår bättre sen! Hoppas ni får en bra fredag.
Jag ser dock fram emot sen, när jag är klar på jobbet och skall hem till min fina Mikael <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0