Oh boy, vilken söndag

Oh boy, vilken söndag det blev idag. Vaknade och mådde som jag förtjänade efter en grym partykväll igår. Efter ett antal liter vatten, en tablett, en go dusch och frukost så var jag på banan igen. Och på tal om frukost så fixade min Mikael ordning en riktig söndagsfrukost med baguetter i ugnen, stekt ägg och grejer. Gott!
Efter det blev en kort men skön promenad i solen. Hur bra mår man inte av den egentligen? Vädret är ju kanon, det skulle bara varit några grader varmare. Men det kommer, det kommer.
Annars så har vi lagat mat tillsammans med Mikaels mamma, Matz och Jonas. Dom kom med ica-maxi påsar och sedan satte vi igång. Riktigt smarrigt! Så nu tänkte jag/vi toppa allt det här med en film och jag bestämde att vi tar en kopp te och kanelbulle till den. Hoppas ni också haft en bra helg och en grym söndag.
Imorgon är det måndag igen och då kör vi fullt ös :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0