Sveriges värsta bilförare

När man får en förfrågan som lyder såhär: Alltså, när skall du uppdatera din blogg? Då är det illa. Det var alltså senast i söndags jag skrev några rader här i min fina blogg. Man kan ju tänka såhär att när jag uppdaterar mer sällan så har jag mycket intressant att komma med om man jämför med annars, haha. Nej skämt och sido, jag har helt enkelt andra grejer för mig men jag skall försöka bli bättre. För visst saknar ni det lite granna?
Jag hade i tanken att ta kort på mitt nya halsband (som jag gjorde igår) och lägga upp här på bloggen, men så långt har jag inte kommit idag. Kanske ska ta tummen ur och göra det nu? Det är ju trotts allt paus i Sveriges värsta bilförare, så jag hinner. Jag berättar helt enkelt mer efter att jag lagt upp bilden :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0