Trotts att jag harklade mig låter jag som ett vrak

Usch, det är värre idag än det var igår. Mamma ringde nyss och trotts att jag harklade mig och svalde flera gånger lät jag osm ett vrak när jag svarade. Jag har börjat hosta och snorar mer än någonsin. Kanske är det påväg ut då? Hur som helst hade jag en bättre natt eftersom jag fick tag i nässpray igårkväll. Kanon!
Det är ju strålande väder ute idag med, så himla härligt. Kanske man ska ha sina nya skor på sig? Jag sitter verkligen i valet och kvalet just nu (säger man så?) Jag och Mikael köpte ju färg igår för att måla det sista av väggen. Jag vill börja, det hade varit så najs att bara få det gjort. Men det känns sådär att ställa sig för att måla en hel vägg när jag är ensam hemma och redan har träningsvärk i axlarna, haha. Kommer jag orka? Kanske är bättre att vänta till Micke kommit hem ändå? Panik.
annars så har jag en söt liten vovve som väntar på mig där hemma, än så länge ligger hon och sover så sött men vid halv 12 sedan skall jag gå en sväng med henne. Efter det har jag ett samtal att ringa, spännande!
Sedan står det teori och körlektion på mitt schema idag. Sist stod det träning men det funkar ju inte :(
Får slemma och snora klart innan jag kan träna igen. Synd!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0