Vi är inte dom enda tjejerna i världen..

Duktig flicka som precis bytte kulan/pluppen på sin piercing i läppen, till en i normal size och med en diamant i. Det har varit min tanke enda sedan jag tappade min på nyårsafton.. Bättre sent än aldrig eller hur är det man säger?
Mina ögon går nästan i kors så trött är jag nu och bara tanken på att klockan ringer imorgon för att få upp mig till en lång dag på salongen, är inte direkt lockande. Fast det brukar vara riktigt kul att jobba lördagar och oftast så går dom fortare än fortast. Efter jobbet imorgon är tanken (eller rättare sagt en önskan) att jag och Johanna skall hinna shoppa lite partykläder. Vi drog nämligen slutsattsen att vi inte äger några som helst bra kläder!
Ta den där slutsattsen med en nypa salt, vi vet att vi inte är dom enda tjejerna i världen som gärna skulle byta ut sin garderob mot nytt varranan vecka. Men för att vara lite seriös en stund så är det faktiskt dåligt med just festkläder. För visst är det viktiga plagg att ha redo i garderoben?
Anyway så kommer i antagligen inte hinna det utan jag får redan nu börja tänka ut en outfit som kan passa in i Göteborgs vilda nattliv (haha).
Det vankas nämligen inflyttnings/förfest och utgång imorgonkväll och för en gång skull är jag taggad. Mikael är, precis som jag, fortfarande lite förvånad. Men varför klaga, kom jag på. Jag bad honom at bara hänga med i svängarna och sånt är han ju bra på. Det märks att jag är trött eftersom mina rader handlar om allt mellan himmel och jord. Så det kanske är bäst att säga god natt? Jag är supernöjd med våran fredagskväll ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0