yippie

Det fick bli en kvällspromenad för min del. Ner till Hemköp för att införskaffa mig nässpray, bland annat. Jag skulle inte klara av en natt till då jag vaknar varran timme av att jag inte kan andas genom näsan och har då andats genom munnen vilket leder till en torr hals. Hade en sån jävlig natt inatt nämligen och jag var inte glad då jag vaknade. Som tur är hade jag en himla bra dag på jobbet och fick höra en riktigt kul grej som gjorde den ännu bättre. Att det var strålande solsken ute gjorde inte saken bättre direkt. Mina nya Converse fick dock inte förgylla min dag, tänkte att jag kunde använda mina kängor ett tag till. Jag kommer antagligen leva i Conversen sen ändå. Efter jobbet mötte jag upp Micke vid färgaffären, det var dags att köpa den riktiga färgen till väggen. För vet ni vad? Vi (mest jag) fick oss ett ryck igår och grundmålade hela väggen vit. As najs! Det ena leder till det andra, bokstavligt talat. Nu när vi äntligen kommit igång måste vi nämligen fortsätta. För nu är väggen grundmålad och alla våra möbler och grejer står ihop trängda i mitten av lägenheten. Detta betyder att det ser ut som ett jävla bomb nedslag och det är en ren hinderbana att ta sig igenom bara om man ska gå från sängen till toan. Så såhär kan vi inte ha det. Så imorgon åker den riktiga färgen på, när den torkar osv så åker vi till ikea. Där skall det bla handlas hyllor och grejer till datorhörnan som kommer bli så fin. Skärmen hamnar på en arm på väggen och gud vad bra det kommer bli! När den hamnar där får vi plötsligt plats på soffbordet, yippie! Ni fattar grejen va?
Jag gör det and I like it. Nu tänkte jag ta och bädda ner mig i sängen, mysa och läsa lite bloggar ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0