Grym respons på mina smycken!

Varför är jag alltid klar så himla tidigt på lördagarna då jag ska upp och jobba? Det är en sak jag inte förstår. Jag ställer alarmet på exakt samma tid som på fredagen, gör precis samma grejer under morgonen men trotts det blir jag alltid klart innan på lördagsmorgonen.. Är inte det konstigt?
Som ni säkert redan räknat ut vid det här laget skall jag upp och jobba en sväng. Göra lite folk fina i håret ni vet :)
Efter jobbandet skall det köpas present, så jag hämtar upp min Mikael (läs bakfull haha) och så åker vi iväg en stund. Ikväll är det nämligen middag och grejer för pappa som har fyllt år. Trevligt!
En annan trevlig sak är att jag får så bra respons för mina smycken, det är så coolt. Slänger med en bild så ni får se.
Ha en grym dag! //





Kommentarer
Du heter? Alice Vestlund

Smyckena är jätte snygga! Kanske man kan få ett i födelsedagspresent nästa år? :D



2010-05-30 @ 15:11:11
Du heter? Alice Vestlund

As snygga smycken! Man kanske kan få ett på sin födelsedag nästa år ;)



mejlen är mammas och pappas ..

2010-05-30 @ 15:15:12

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0