Drömmar

Åh, inatt drömde jag om Turkiet hela natten. Fast det var flera helt olika drömmar hela tiden, haha. Tror ni jag och min hjärna längtar? Det är ju inte alls långt kvar nu kom Micke på imorse. Inte denna söndagen, alltså den som är imorgon och inte nästa men nästa, då sitter vi på planet ner till Alanya. GOTT!
Jag har redan börjat tänka och planera lite kring packningen. Mikael skrattade åt mig när jag sa det men när jag sen förklarade varför så förstod han. Gör jag inte det nu så tar jag med mig halva garderoben vilket är helt onödigt. Han insåg att det var mig vi snackade om och höll med mig direkt!
Snart skall jag också packa lite, dock pytte lite så man kan väl knappt kalla det för packning? Vi skall åka upp till Tjörn eftersom det vankas födelsedagsfirande och grejer. Skall bli mysigt med en sväng på Tjörn. Var ju faktiskt ganska längesen..
Skall kika i garderoben om det finns nån klänning att ha på sig på kalaset. Ha det gott , hejs

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0