Inget ljud?

Good morning sunshine! Är på bättre humör idag men fy vilket väder det är ute. Ser ut att blåsa en massa och enligt vädret på min mobil skall det komma regn i eftermiddag/kväll. Så jag är lite i valet och kvalet om jag ska cykla eller faktiskt ta bussen till jobbet idag. vi skall ju springa ikväll, då vill jag inte ha något reng!
Det var nära jag inte ens kom upp idag. Klockan ringde på mobilen, fast det lät ingenting.. Jätte konstigt, jag har gjort precis som vanligt så jag förstod ingenting. Som tur är har jag en pojkvän som går upp lite mer än en timme innan mig och får mig vaken vid den tiden. Jag har lite svårt att somna om efter det så jag låg nästan och väntade på att klockan skulle ringa. När jag såg på våran digitala klocka att den var 07:34 och min mobil fortfarande inte ringt, vände jag mig om jag visst var alarmet på! Det ringde för fullt men kom inte en gnutta ljud. Knepigt!
Jag är hur som helst uppe, vaken och färdig för att gå. 
Skall ha mina nya lila converse skor idag tänkte jag men jag hade velat matcha med något. Nån mer lila detalj hade inte skadat. Jag är helt svartklädd men det kan bli coolt med en färg nere på fötterna. Skall ha lite smycken på mig som är ljusa så det blir bra. Ikväll, om jag orkar, skall jag göra ett armband som är av islila (jag döper färgen till de) och sätta på en lila miniconverse. As coolt! Då kan jag matcha mina skor, haha.
Nu tänkte jag plocka ihop det sista och sedan gå till bussen, det får bli buss idag :)


Kommentarer
Du heter? anneli

haha jag förstår!

Då är det inte konstigt, jag finner den ändå grymt snygg^^

2010-10-06 @ 15:08:49
URL: http://beautifulandstrange.blogg.se/
Du heter? anneli

haha jag förstår!

Då är det inte konstigt, jag finner den ändå grymt snygg^^

2010-10-06 @ 15:08:57
URL: http://beautifulandstrange.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0