Inte nog med det..

God kväll bloggen :) Ligger i sängen och bloggar ifrån mobilen. Har precis läst det första kapitlet ur min nya bok, ville läsa mer men mina ögon är trötta.. Innan Jag kom i säng och började läsa, satt jag nerbäddad i soffan och kollade på Beck. Med Mikael bredvid mig, en kopp te i handen, tända ljus på bordet och höstväder utanför, kunde inte bli annat än mysigt. Imorse då jag skrev hade jag ju inte världens bästa humör.. Det ändrade sig, som tur var ganska snabbt och rejält under dagen. Fick besked av min chef på salongen att vi kan ändra min onsdag till en fredag, vilket betyder att jag från och med nästa vecka jobbar fast på förskolan i mer än ett års tid! Underbart! Inte nog med det beskedet så fick jag ett par lila converse skor av min chef. Dom var för små för henne så jag fick dom! Läcker färg. Tänkte sova nu! Jobb imorgon vetni och efter det blir det träning. Sov gott!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0