Jag gjorde det!

Måste ju bara få skryta lite granna eftersom jag faktiskt, håll i er nu, tog mig en sväng på motionsslingan efter jobbet. Mikael följde med som min personliga tränare och till och med han var imponerad av mig. Jag hade mer kämparglöd än i våras då jag följde med honom ut två gånger,haha. Jag sprang på riktigt bra, jag gick in emellan men sen sprang jag igen. Båda två blev lite förvånade över hur lång sträcka jag orkade jogga efter första "gåpausen". Han var också såklart tvungen att kommentera, innan vi gav oss ut, att detta var helt klart ovanligt. Vadå undrade jag? Att vi ska ut och springa på DITT initiativ. Så jag var stolt redan innan jag kommit utanför dörren, haha.
Nej men skönt som satan kändes det och fy vad glad och stolt jag var på hemvägen. Riktigt bra gjort!
Nånting annat som varit bra idag är jobbet, det måste jag säga. Började ju väldans sent så dagen nästan sprang iväg, ovanligt va? Ni ska se att det är fredag imorgon igen. Ungefär så känns det. Jag jobbar ju inte ens fulltid men ändå går allt så galet fort. Men det kanske är bra? För nu är det till och med mindre än 14 dagar kvar till Turkiet.
Imorgon är det jobb på salongen som gäller 9-18 som vanligt. Hoppas på en bra dag! Som vanligt.
Nu tänkte jag läsa lite i min bok, den är snart slutläst och då kan jag börja på min nya. Som jag faktiskt köpte, till mig själv, igår. Då vi var på Stenungstorg en stund och skulle hitta en present till Matz.
Det var nog, och nu överdriver jag inte, första gången jag köpte en bok till mig själv. För att jag faktiskt ville läsa den. Minns ni när jag läste boken "Små citroner gula"? Och bara föll pladask för den. Detta är samma författarina som tydligen skall vara riktigt bra. En kund rekommenderade denna boken för mig så nu ligger den i en Bokiapåse mitt på vardagsrumsbordet. Vet i sjutton om jag kan hålla mig till Turkiet, men vad gör de? Den läser jag nog inte ut på den veckan ändå.
Ha en go kväll och god natt på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0