Massa bra grejer

För omväxlingens skull, God kväll istället för God morgon! Sitter i soffan, nyduschad och sängredo. Skall bli gott att krypa ner men är inte trött än så det blir nog lite mys med Mikael först och en sida eller 10 i boken som jag nyss börjat på.
Ordet nyduschad har fått en helt ny innebörd nu tror jag. För hur jävla gott är det inte att ta en lång dusch (stod där inne i ca 25min) efter man varit ute och jogga på spåret? HAHA, vad proffsigt det där såg ut. "Ute i löparspåret" men det är faktiskt sant. Tog mig min andra runda idag och jag blev lite förvånad för det gick bra mycket bättre idag än sist. Puckolina tänker ni säkert nu. Jag fattar väl också att det kommer gå bättre å bättre och bli lättare för varje gång men att det kunde gå så snabbt? Jag sprang ju första gången i måndags lixom.
Min kropp har väl fått sig en chock nu med all träning så den går på högvarv och vill ha mer, haha. Kan ju vara en ganska rimlig förklaring.
Imorgon är det fredag, gott! Skrämande vad fort tiden går, det är fan inte klokt. Det var ju seriöst helg alldeles precis. Börjar man bli gammal tro? Alltid när jag var liten fick jag höra att när man blir äldre går alltid tiden så fort. Det finns faktiskt en studie på de. Som min kollega ifrån förskolan berättade för mig då hon var och klippte sig i tisdags. Men den orkar jag inte dra här. Jag tyckte hur som helst den teorin lät hur bra som helst.
Påtal om förskolan och "hur bra som helst" måste jag bara berätta två saker. Imorgon jobbar jag en knasig men väldigt skön tid, 13:20 - 16:00. Hur gott som helst faktiskt , gör mig ingenting att det knappt är 3 timmar. Efter det, inte direkt efter men senare på kvällen är det dags för idolparty hos Benjamin. Är faktiskt lite taggad! Tacos, idol, cider, godis och trevligt sällskap. Kan man ha det bättre på en fredagkväll?
Nu tänkte jag strax krypa ner bredvid min snarkande pojkvän. Ni anar inte hur snabbt han kan somna. Det är helt galet när man tänker på det. Han hinner knappt lägga huvudet på kudden innan han somnat. Inte ens när jag dödstrött somnar jag så fort.
Förlåt älskling att jag hänger ut dig såhär i bloggen, hihi.  Du sussar så sött så ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0