Strålande morgonhumör

Good morning sunshine! Är på underbart humör. Har sovit hur gott som helst inatt och jag slapp vakna runt halv 6 och vara vaken i 30-40 min för att sedan somna om och vakna en timme senare. Mikael är ju i Helsingborg på lite utbildning så det var bara min klocka som ringde imorse, lyx! 
Jag gillar dock inte att somna ensam men när jag väl sover är det ju hur gott som helst att ha hela sängen för sig själv, haha.
Idag är första dagen på mitt långvikariat på förskolan. Vet inte om jag varit så tydlig med det men så är det i allafall. Det är från och med nu varje onsdag, dock inte nästa eftersom jag då ligger på stranden och solar, haha. Men sedan är det varje onsdag i lite mer än ett år, så himla roligt. Älskar just nu att jag kan blanda dom är två jobben, det är verkligen kanon. Efter jobbet idag sticker jag direkt till träningen, är inte sugen någonstans. Det har blivit ganska tråkigt på Itrim igen. Det har verkligen gått upp och ned det där men jag ska pallra mig dit ändå. Imorgon tänkte jag ta en joggingrunda, puh. Känner mig så duktig efteråt. Nu skall jag strax klä på mig alla tjocka kläder, det var minus när jag gick upp. Det är nog därför jag är på så bra humör med, gillar vädret och snart är det jul! 

Ha en bra dag :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0