All inklusive

Tjingeling! Ledig denna blåsiga fredag, inte helt fel. Jag har ju inte jobbat stenhårt denna veckan eftersom jag har varit lite sjukis men det börjar gå åt och rätt håll så lite ledighet har varit riktigt behövligt.
Påtal om ledighet så har jag hittat massa bra resor nu, bde i Turkiet och på Kreta. så jag vill att Mikael ska komma in genom dörren nu nu nu så jag kan visa alla resor för honom. Vi funderar faktiskt på att ta en all inklusive resa, har hittat en till Turkiet för ett riktigt bra pris. Men är det tråkigt? Man äter väl turkisk man där ändå? Och det är billigare med all inklusive resorna än halvpension.. Man kan ta väl äta ute kanske en kväll på restaurang? :) Vi lööösert. Jag tror inte jag bryr mig bara vi kommer bort. I need it!

Idag har både jag och mamma varit hemma, så vi tog oss en sväng till mormor. Fikade och tjatade om allt mellan himmel och jord. det var längesen jag såg henne, lite trist men så är det. Nu ska jag visa resor för Mikael, Ciao!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0