En världslig sak!

God kväll (snarare god natt)! Jag har krypit ner under täcket och tänkte sluta mina bruna ögon för att sova. Är riktigt trött. Har varit en effektiv söndag skall ni veta. Hunnit med både en klippning+färg på Mikaels mamma, en riktig brakmiddag på Tjörn och en bra filmkväll med Sanja, Henrik och Mikael. Inte illa va? Vet inte riktigt hur det blir med jobb imorgon än. Antingen ringer dom eller så får kjag en ledig dag. Kanske behövs eftersom jag mått sämre idag? Hoppas det lägger sig med lite sömn. Hörs imorgon, får bli en kort uppdatering eftersom jag skriver på mobilen. Tycker inte riktigt om det måste jag erkänna. Men men, det är en världslig sak! God natt

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0