Lördag till söndag

Oj, hela lördagen har missat bloggvärlden. Den får jag berätta lite kort om för den var bra, riktigt bra. Hela helgen har varit en riktigt lugn och skön helg, tror det behövdes. Lördagmorgon vaknade vi faktiskt hyffsat tidigt, det är ganska olikt oss men vaknar man av sig själv är det faktiskt skönt att inte somna om utan sakta men säkert vakna till liv. Oftast är man färdig med sovandet då. Hur som helst. Vi hade en mysmorgon och åt varma baguetter från ugnen till frukost. Efter frukosten drog jag med mig Mikael med mig ut på en promenad, snorade som en, jag vet inte vad men skönt var det. Älskar luften ute nu! Den är så frisk och krispig på nått vis. Underbart.
Tog oss en segdag framtills det var dags att fixa iordning sig. Efter en lång dusch tog jag lite smink och kläder på mig. Vi styrde bilen mot Stora Höga och Kafé Te&ting. Monica (Mikaels mamma) hade tillsammans med sitt kafé 1-års jubileum, det fanns en trubadur på plats med bra musik och till det åt jag räksmörgås, cider och morotskaka. Gott! Även min fina familj + Bo och Susanne hade hittat dit, mycket trevligt.
Efter det åkte vi, för ovanlighetens skull, hem till Göteborg igen. Vi följde med hela gänget hem till mamma och pappa å badade badtunna till natten, mysigt och så skönt!
Idag sov vi inte heller sådär fasligt länge. Åt en smarrig frukost och fixade oss sedan för att åka ut på lite uppdrag. Vi bytte strängarna på Mikaels två gitarrer och bytte våran micro. Det fanns dock ingen ny i lager så den kommer om några dagar, hoppas att denna funkar!
Sedan var vi hos mamma och pappa en sväng och jag drog mitt strå till stacken .. nästan bokstavligt talat, haha. Pappa har hämtat hem flera pallar med ved som vi skall ha nu i vinter. All denna ved skall staplas. Så jag hjälpte till! Himla duktig var jag och Mikael fixade lite med våran pärla (bilen).
Vi avslutade denna grymma helg med en stund i biosalongen på Bergakungen. Tillsammans med Marcus och Johanna såg vi, I rymden finns inga känslor. Haha den var fan bra. Det måste jag säga.
Jag är riktigt trött i mina ögon nu och skall nog snart krypa ner under täcket med min bok! God natt på er



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0