God morgon ifrån soffan!

God morgon! Inget solsken idag men det gör ingenting. Det är faktiskt inte mig emot att hösten börjar närma sig, bara jag får tag i ett par nya stövlar.
Sitter i soffan med en kopp te och har en riktig mysmorgon. Det är så skönt nu när vi har skaffat tv, jag gillar att ha den i bakgrunden. Dagar som denna då jag börjar sent så äter jag ju frukost hemma och det är gott att faktiskt gå upp lite tidigare så att man kan ha en stund i soffan. Man vaknar lixom till liv! :)
Annars är det inte så mycket som händer idag, mer än jobb alltså. Slutar vid 17 och sedan skall det väl hem och lagas middag. Städas behövs det göras också, det ser lite ut som ett krigsfält här. Men det har sina anledningar! Mikaels datorer har gått i sönder, yes båda två, så dom ligger över halva vardagsrummet. Så det får väl helt enkelt vara lite stökigt ett tag till. Jag står ut!
Ha en bra dag allihopa. Jag hinner mysa i soffan en pytte liten stund till.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0