Välkommen höst!

Välkomna tillbaka efter sommaren och semester/sommarlov. Jag har haft en lite för lång bloggsemester men vem har tagit skada av det egentligen? Jag tänkte försöka starta igång igen för jag tycker om att blogga och blir så glad när jag ser att folk faktiskt läser det jag skriver. Sen om det är mina närmsta det gör mig ingenting, jag undehåller väl iallfall någon. Ni som har hängt med vet att jag bytte inriktning på bloggen en aning, en bit innan sommaren. Anledningen var att jag och min sambo lade om våran kost och började äta efter LCHF-metoden. Det blev semester och vi alla vet att man lättare än lättast faller för allt gott som lockar under sommaren. Så gjorde även vi. Men båd två har hållt sin vikt under sommaren, vilket faktiskt förvånade mig, och nu kör vi igen.
Jag vill dela med mig, framför av mattips till er som kanske inte vet vad en LCHF-kost innebär, eller till er som också bestämt er för att minska radikalt på kolhydraterna men inte riktigt vet vad ni ska laga till middag, eller bjuda gästerna på. Jag vill vara duktig på att lägga upp bilder på mina rätter, bröd och bakverk men hur det blir med den saken återstår att se. Träningstips vill jag också få med men mest för min egna skull faktiskt.
Jag vill träna, otroligt mycket men jag har verkligen ingen motivation. Kanske att ni kan peppa mig? För jag behöver det!
Sedan kommer jag självklart hålla kvar mitt gamla jag i bloggen. Ni får följa med i vardagen precis som vanligt, med lite inslag om vad som händer i mitt liv.
Låter det som en bra blandning? Häng gärna med och var inte blyga med att kommentera, jag blir SÅ glad.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0