Lördag 19/2 - Gosmorgon

Godmorgon! Vi har dock varit vakna en stund men det känns fortfarande som morgon. Det har hänt nått knasigt inatt, jag har gått från att vara sjukling till att få en sambo som är ännu mera sjukling än mig. Stackaren ligger med 39graders feber och sover på soffan. Jag har pysslat om honom lite här på morgonen men nu har han somnat igen. Antar att det är de bästa man kan göra när man är sjuk, att sova. Jag själv är ganska dålig på det när jag har feber och så. Jag ligger ju och vilar men somnar lixom aldrig..
Nu när vi ändå har sjukdomar på tapeten kan jag ju komma med en glad nyhet också, jag känner mig mycket bättre idag. Äntligen!! Har dock inte tagit tempen än men jag känner att det är bättre och då nöjer jag mig med det.

Ikväll har det sedan länge varit inplanerat en myskväll hos min fina Sofia och eftersom jag mår bra mycket bättre idag så är det myskväll i Kungsbacka som står på mitt schema! Tjoho.
Det är precis vad jag behöver och jag har längtat så efter denna kvällen och efter denna damen! :)
Jag är på riktigt bra humör idag. Solen strålar som aldrig förr ute och jag går hela tiden å inbillar mig att det är vår. Jag vill ta på mig mina nya, helt oanvända, låga , gråa converseskor! Nya khakigröna leggins, kanske skinnjackan och nån snygg klänning eller nått. Sånna känslor bara exploderar inom mig men så kollar jag på termometern och ser att det för fan är 10 minusgrader ute! Inte okej.
Jag antar att jag får hålla mig några veckor till, kanske månader men jag dör inte av det. Jag överlever!
Over and out så länge, vi hörs.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0