Tisdag 22/2 - Soffläge

Det är alltså jag, soffan och febern som umgås idag. Hostan kommer på besök då och då vilket är allt annat än trevligt. Är så trött på det här nu så det är galet. Vill bli frisk, hur svårt kan det vara?
Skall dock köra på hårt nu när Mikael kommit hem. Han har nämligen varit och handlat lite efter jobbet. Bla, frukt i massor. Jag önskade passionsfrukt, kiwi, apelsiner och banan. Jag fick allt förutom passionsfrukt (vilket absolut inte var inte hela världen älskling) så jag har precis tryckt i mig en apelsin och en kiwi. Kände absolut ingenting .. haha men det var gott ändå! :)
Har även fått en ny Mivitotal, med rätt smak denna gången så nu är det 2msk varje morgon och kväll som gäller, för immunförsvaret ska bli bra igen. Med lite träning så blir det kanon. Dock måste jag ju bli av med denna envisa influensan först. Men det kommer!
Hörs sen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0