Torsdag 24/2 - Inte en massa dator

God kväll gott folk! Sitter, som vanligt nu för tiden, i soffan men inte nerbäddad utan i helt vanliga kläder. Jag fryser inte, jag svettas inte och jag ligger inte helt utslagen. Jag har inte vågat ta tempen faktiskt, haha. Nojig är jag men jag resonerar såhär: Känner jag mig bra så ÄR jag bra! Svårare än så är det inte :)
Så jag tänkte snart krypa ner under mitt goa täcke och sova bort det sista av skiten som återstår i min kropp.

Imorgon är det en stor dag! Nej, inte lönedag för min lön trillade in på kontot redan idag, hihi. Imorgon är det fredag den 25/2, dagen då vi har möte på banken för att skriva på det absolut sista papperna och få nycklarna till våran alldeles egna bostadsrätt. Förstår ni vilka vuxenpoäng jag har dragit in med tanke på allt det här? Det är helt sjukt vad mycket viktiga grejer jag gjort, haha. Mikael drog sitt största lass med vuxenpoäng för lite mer än 1½ år sedan då han köpte sin bostadsrätt där vi nu bott tillsammans i ett år. Så det här känns bra! Jag har ju dock inte riktigt fattat på riktigt att vi ska flytta men jag tror det når ifatt mig snart.
Dock kör vi inget flyttlass denna helgen utan har siktet inställt på nästa om allt klaffar som det ska. Häääärligt!
Ska försöka komma ihåg att dokumentera flytten så mycket som möjligt, främst för våran eran skull. Ta bilder på hur det ser ut när den är helt tom, som den faktiskt är nu. Vi ska dit på lördag för att kolla, mäta och berätta våra planer för min familj som följer med och kikar. Så antar jag att vi kör på söndagen.
Förstår ni att detta har cirkulerat i mina tankar 24/7 den senaste månaden? Galet.
Ska bli så kul att flytta och skönt att kunna släppa det, haha. Lika bra att jag går och lägger mig så att det snabbare kan bli helg.
Påtal om helgen är det faktiskt dags för kalas på lördag. Världens bästa mamma fyller nämligen år och ska ha middag och jag vet att det väntas riktigt god mat! :)
God natt!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0