Tisdag 1/3 - Smått och gott

Det enda som snurrar i min, eller jag kan faktiskt säga våran (min och mikaels) skalle är den nya lägenheten, flytten och allt som har med det att göra. Det cirkulerar helt seriöst i min tankar 24/7. Så det enda jag egentligen bloggar om är ju lägenheten och flytten. Dock har vi inte gjort nånting med den än så jag har inget roligt att uppdatera er med. Vi skall nämligen dit imorgon för att plocka bort all skit ifrån det gamla golvet och garderoberna, det skall slängas på tippen. Innan helgen kommer skall vi ha köpt golvet plus klinkers, spackel och väggfärg för att kunna göra klart att i helgen. Så det får bli på fredag som jag och Mikael åker på shoppingrunda.

Idag har jag nämligen haft fullt upp! Började jobba kl 7 imorse och slutade strax efter 15:30, hade en liten lucka med dötid så jag fixade några ärenden för att sedan vara tillbaka på jobbet vid 17 tiden. Det var då dags för APT (möte) och det gick riktigt bra faktiskt. Var ganska intressant! Var inte med på hela dock eftersom de sista två punkterna inte rörde mig, eller Mikaela, så vi åkte hem. Släppte av henne påvägen och sedan dess har jag slappat här hemma. Är riktigt trött! Att ha influensan i två veckor och sedan börja jobba direkt tar på krafterna vill jag lova. Jag kanske är klen? Förstår verkligen inte hur man orkar ha egna barn när man jobbar heltid haha. Jag får ju inte ens ihop vardagen nu. Men jag tror jag lär mig. Jag har ju hela livet på mig!
Positivitet flödar, känner ni det med? Skall faktiskt krypa ner under täcket nu och sova om en liten stund. Det är ju full rulle imorgon också. Sov gott!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0