Tacos - perfekt LCHF

God kväll! Ligger i sängen och bloggar ifrån mobilen, något som jag egentligen inte gillar.. Att blogga från telefonen alltså. Får bli ett hyffsat kort inlägg då. Vill bara berãtta om min otroligt braiga måndag. För precis en sån har det varit idag! Slutade kl 16 vilket enligt mig är en helt perfekt tid att sluta :) Åkte hem och bytte lite kläder men framför allt skor. Åkte till Johanna och vi promenerade till affären, handlade och gick tillbaka med extremt tunga kassar, strongt gjort av oss tyckte jag, haha! Åt sedan tacos till middag eller sallad med tacofärs som Johanna kallade det eftersom vi varken hade bröd eller chips till, såklart. Det vi åt till middag är en helt perfekt LCHF middag. Gott är det också! :) Sedan pratade vi en massa och bara degade i soffan framför tvn, sånt tycker jag om! :) Hoppas ni också haft en bra måndag. God natt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0