Världens godaste fredagsmysmiddag

Började mitt fredagsmys för en liten stund sedan med världens godaste middag! Kycklingfilé med sallad och jordnötsås, jesus vad gott det var. Perfekt start på denna mysfredagen jag har framför mig. Har lägenheten för mig själv, är ensam hela kvällen och det känns faktiskt helt underbart, kanske för att det denna gången är självförvållat. Jag tänker helt enkelt bara mysa järnet ikväll genom att kolla några avsnitt på tv3play, måla naglarna, spela tvspel, ska prova att baka LCHF chokladbollar och som sagt, bara ha det gott.

Recept till jordnötsåsen hittade jag på jordnötsmöret. Vill ni ha det? Säg till!

Kycklingfilén stekte jag i lite olika kryddor, curry, steak chicken (eller vad den nu heter ifrån Santa Maria) och gurkmeja för att den skulle få samma färg som kycklingen man får på thairestaurang, haha. Lyckades faktiskt!
Bilderna ser kanske inte så aptitliga ut men det var helt sjukt gott så nu tänker jag gå all in för myskvällen. Lägger upp receptet på chokladbollarna senare eller imorgon, stay tuned!



Kommentarer
Du heter? Fia

Ser jätte gott ut!

2011-05-20 @ 21:50:52
URL: http://www.sofsan.se/
Du heter? Lina

Tack! Jag tar inte i när jag säger att det var helt galet gott :) Hoppas du med har en mysig fredagkväll, precis som jag :)

2011-05-20 @ 23:58:33

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0