Vardagslyx skadar aldrig

Hejsan hoppsan! Sitter i soffan och är fortfarande mätt efter frukosten. Provade en ny grej! En supersnabb och enkelt LCHF-smörgås i micron. Helt okej men jag blev verkligen proppmätt!
Det var ett tag sedan jag bloggade såg jag. Men vad gör det om hundra år? Det har varit en bra vecka och jag längtar om möjligt ännu mer till julen. Som en tok! Det känns som det är värre detta året? Knasigt.
Jag ska verkigen försöka att tygla mig själv lite! Fick inte köpa glögg igår, Mikael tycker det är lite väl tidigt. Så jag får stå ut! Ett litet tag till. Som tur är är det första advent redan denna måndagen. Då ska det bannemig drickas glögg!
Men tillbaka till veckan, som varit bra. Jag började ju jobba i måndags och det gick ju bra men var fruktansvärt slut då jag kom hem. Min mini weekend i Kungsbacka blev precis lika bra som jag tänkte mig. Efter att ha suttit i ishallen i två timmar åker vi hem till henne. Vi var så slöa båda två haha. Vi åt frukost i stan på onsdagen, vilket var kanongott! Lite lyx skadar aldrig!
Efter det gjorde vi några ärenden i stan, handlade mat och åkte tillbaka till Sofia. Hade en mysdag helt enkelt, precis vad vi behövde.
Torsdagen rullade på och efter jobbet och middagen blev det en sväng in till stan för några öl med ett gäng. Det var otroligt trevligt!
Dock var jag väldigt trött på fredagen men vad gör det när det är fredag? Ingenting!
Jobbade en ganska kort dag igår så var hemma vid 15:30. Gott! Vi hade en riktigt skön fredag, jag och min sambo. Lagade en supergod middag, kollade på idol och hade en massa tända ljus överallt.
Sov som en prinsessa inatt, så nu får vi se vad lördagen bjuder på!
Jag vill till IKEA, hoppas jag kan övertala Mikael till ett besök där, haha.
Vi hörs!

Kommentarer
Du heter? Emma

Jag håller mig alltid med julsaker tills första advent, även om det hade varit gott med både glögg, pepparkakor och julmust redan!

2011-11-05 @ 13:27:17
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0