Älskar t-shirten från Gina tricot!

God morgon! Många av er har väl säkert varit uppe i några timmar redan, själv har jag varit vaken i knappt en timme. Härligt med sovmorgon när det är måndag. Sitter i soffan, dricker te och kollar på nyhetsmorgon. Lite vuxenpoäng där, inte sant? Skulle dock bytt ut min kopp te mot en kopp kaffe men det händer aldrig, inte på länge iallafall.
Provade ju spikmattan igårkväll och det var ganska skönt men jag hade svårt för att slappna av. Skall ge den en chans till ikväll tänkte jag.
Efter det var väl tanken att jag skulle somna men jag var vaken en stund till innan jag hälsade på John blund.
Jag vill bara säga att jag har blivit helt kär i t-shirten ifrån Gina tricot. Skulle lätt kunna skaffa en i varje färg. En till kanske det får bli? Eller två?
Ska njuta av morgonen lite till sen är det dags att bege sig till jobbet. Ha en bra måndag allihopa, vi hörs sen!

T-shirten från Gina tricot finns i flera olika färger och med olika mönster på. Jag älskar den! 99kr!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0