"Blondinbellafasoner"

Hela dagen ligger lite efter känns det som. Det blir lätt så när man sover länge och dessutom ligger kvar i sängen och läser en stund innan det är dags för frukost. Frukosten åt vi inte förrän vid 12 snåret och efter det har jag suttit vid datorn och läst på om det ena och det andra. Jag har bland annat hängt inne på kostdoktorn.se och läst om allt möjligt som rör LCHF. Har också suttit och pillat lite med mitt konto på minmat.net, en hemsida där du skriver in vad du äter och enkelt får kolla på hur mycket du får i dig under en dag. Då syftar jag inte bara på kolhydrater utan även protein, fett mm. Skall försöka att föra en matdagbok där och se hur det går, mest som en kul grej!
Jag tänkte sätta mig ner och skriva upp tydliga mål. Mål för och till mig själv som rör både min vikt och min kost. Jag tror att jag behöver det! Behöver ta in lite mer "blondindellafasoner" i mitt liv, haha. Det kan ju inte skada lixom?
Förövrigt har jag nästan precis kommit innanför dörren, jag tog en lång och skön promenad tillsammans med musik i mina öron. Det blev en hyfsat lugn promenix på 45min för jag mår fortfarande inte helt bra. Konstigt, det är nånting som ligger på lur i min kropp. Kan bli galen på sånt! Bättre att det bryter ut så att man blir sjuk först och frisk sen. Nu känner jag mig halvdålig hela tiden istället men inte såpass sjuk att jag ska ligga och vila. Fattar ni vad jag menar?
Jag tänkte fortsätta söndagen med att göra lite smycken, det har trillat in beställningar under veckan vilket är skit kul plus att jag har lite nya idéer i min skalle. Får se vart det slutar! Är ni nyfikna kan ni alltid kolla in min smyckesblogg. Lägger upp det jag gjrt idag, lite senare!
Hej så länge!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0