Goodbye Hollywood!

Har precis krupit ner under tãcket, hur kan det vara så mycket skönare att lägga sig när man är nyduschad? Knepigt det där men bra! Blir inget långt inlägg eftersom jag bloggar från mobilen.. Någon mer än jag som väntar på att blogg.se ska släppa en app till oss med Android-telefoner? Tog farväl av mina Hollywood fruar, iallafall för denna gången. Dags att avrunda men först måste jag bara berätta vad jag gjorde förut. Den otroligt goda grytan skulle stå och gotta till sig minst en timme så medans den gjorde det hoppade vi i träningskläderna och gick ut. Aldrig i hela mitt liv har jag gått en powerwalk med stavar så snabbt! Haha. Det var helt otroligt vilken fart jag fick upp, Mikael kunde nästan precis jogga i samma takt. Benen bara gick av sig själva! Grymt skönt :) Nu är det sovdags, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0