Kreativitet!

Var hemma i lagom tid idag, lagom till att diska berget som stod på diskbänken, plocka ner tvätten som torkat samt slänga in min mysiga stickade tröja i tvätten. Får se om den kommer ut hel när den är klar haha. Tvättar den för sig och har googlat tvättrådet så det kan väl inte bli fel? Fast när det gäller mig vet man ju inte.. 
Annars har det varit en bra tisdag idag, förutom att min ena buss var sen så att jag missade mitt byte. Men det är ju egentligen inte hela världen eftersom jag ringde jobbet, förklarade läget och dök upp ca 20 minuter senare än vad jag skulle. Inga pics lixom!
Jobbdagen gick snabbt som vanligt och nu sitter jag här och försöker komma på vad jag ska göra till middag idag. Den eviga frågan, inte sant? Fast oftast brukar jag veta vad jag ska laga för nånting. Antingen har jag ett nytt recept jag vill prova eller så är jag extremt sugen på nån speciell rätt och då kan inget i världen stoppa mig, haha.
Just idag känner jag nog för att göra en soppa, kanske en fisksoppa? Eller falukorv i ugnen kanske? Gud, jag vet inte. Det är läge att klicka runt lite på lchfrecept.com, tillslut hittar jag nått som verkar gott och gör om det till min egna middag. Det är så det brukar gå till!
Imorgon är jag ledig men skall inte vara hemma för det, har fullt upp ändå. Det ligger en liten butik i Åsa, en tjej som säljer smyckesdelar och tillbehör. Hon har lovat att hålla öppet imorgon mellan kl 9-12 så att jag och min Sofia kan åka dit och shoppa loss. Jag har fruktansvärt många idéer i min skalle (och några nerskissade i min bok) så det skall bli så skönt att bunkra upp ett litet lager inför hösten, vinter och alla beställningar. 

Är fruktansvärt taggad av all kreativitet, så häng med på min resa, för nu kör jag!!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0