Ledig för middag

Godmorgon känns kanske lite sent att säga, många av er har säkert varit igång i några timmar redan men tänk, det har faktiskt jag med!
Jag har precis fått i mig frukost och herregud vad god min lime-yoghurt är. Jag har fått totalt dille på den, haha.
Innan frukosten så dammade jag, dammsög och städade lägenheten. Inte illa va? Jag vaknade av mig själv vid 8:20 och låg kvar en stund och gosade i sängen, man får ju passa på när man kan. Dock ringde min klocka 8:30, jag hade ställt ett alarm ifall att. Vilket var bra för jag hoppade upp och började städa!
Nu återstår att bädda sängen, klä på mig och packa med mig lite saker och åka bort till mamma och pappa. Skall gå lunchpromenaden med hunden, tänkte ta en lite längre sväng eftersom det är så himla härligt väder! Kanske ska inviga min nya vinterjacka. Dock tänkte jag ta träningskläder under eftersom jag har så himla lätt för att bli varm. Efter det skall jag, trilla inte av stolen nu, tvätta bilen! Haha, det är helt otroligt att min sambo har fått mig till att göra det. Men det skall nog gå bra!
Sedan är min tanke att jag ska hoppa in i duschen, fixa ordning mig lite och åka till jobbet. Har en otroligt dum jobbtid på fredagar samt onsdagar framöver som jag inte är riktigt nöjd med. Jag jobbar 13:30 - 16:30, vilket känns väldigt dumt. Men det kanske blir bättre framöver!
Dock är det ju skönt att ha två lediga förmiddagar, det är ju lite lyx. Då har jag mer tid åt mina smycken samt städning, handling och allt annat som tar tid ifrån vardagen.
Härligt!
Nu skall jag bädda sängen sen vet ni hur dagens schema ser ut! Ha en go fredag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0