Provprodukt från Veet!

Oj oj oj, hon har gjort det igen! Middagen idag slår nog bannemig middagen igår, eller det kan nog inte jämföras eftersom det är två helt olika rätter. Men jäklar vilken god middag det blev! Jag går alltså från klarhet till klarhet i köket. Slängde ihop en fisksoppa idag utan dess like. Satan vad god och jag fick mer än högsta betyg av min sambo. Han sa först att det var den godaste soppan han någonsin ätit. Efter att han fått i sig halva skålen med soppa kläcker han ur sig att den var godare än min pappas fisksoppor och då snackar vi BRA BETYG!!
Bra jobbat av mig själv.
Dock kan vi väl diskutera det där med klarhet till klarhet, dock sa jag att det gällde då jag var i köksregionen.
Det började med att jag letade efter laddaren till kameran och började då rensa i våra två korgar som vi har på hyllan under soffbordet. Det är sånna där checka allt-i-allo korgar som är bra att ha. Med andra ord är det där man lägger all skit som man inte vet vart man ska göra av.
Jag hittade då en provprodukt från Veet, som jag fått i en ELLE-tidning. Jag har faktiskt aldrig provat att vaxa benen innan så jag satte mig på vardagsrumsgolvet för att prova. Värmde upp stripsen i handen och placerade en remsa på vardera ben. Värmde lite till och drog snabbt som tusan! Ont gjorde det men jag hade nog ställt in mig på mer smärta. Så sådär fasligt ont gjorde det ju inte och snyggt blev det. Där jag dragit remsorna iallafall, haha. Har två smala partier på varje ben där jag är helt len, väldigt charmigt!
Efteråt tog man en våtservett som var dränkt i en härlig olja och smörjde in. Lätt som en plätt och fint blev det så jag ska nog haffa mig ett sådant paket nästa gång jag är i affären.





Kommentarer
Du heter? fridaBj.

Okej :) Gjorde du det för att må bättre eller för att gå ner i vikt? Jag och broschan kör lite, fungerar det bra? kram

2011-10-12 @ 09:39:42
URL: http://fridabjorkroth.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0