Som frisör planerar man alltid ny frisyr

Jag gör lite allt möjligt just nu, ungefär 3 saker samtidigt. Jag har precis diskat och förberret köket för en liten om-möblering, som jag tror kommer bli bra. Kom även på lite nya idéer till köket, kul! Har dock inte börjar flytta köksbordet än. Lyssnar på musik, kollar läget på hm.com, är lite sugen på en skinnkjol, en midjekjol, lägger upp lite smått och gott här om en liten stund.
Samtidigt planerar jag min hårframtid, haha. Är man frisör, som jag faktiskt är i grund och botten, har man ständigt nya idéer om sitt hår, iallafall jag. Jag tröttnar ganska snabbt på mina färger och frisyer och vill ha nytt. Denna gången är verkligen inget undantag! Så jag planerar med min kära vän Sofia och jag är helt uppspelt av min idé, haha. Kommer bli snyggt!
Min sambo tycker inte jag är riktig någonstans men sån är ju jag, haha. 
Nu skall jag påbörja möbleringen och planera lite i köket. Alltid kul med nått nytt, eller hur?
Om en stund är det Hollywood fruar och efter det blir det nog sängen för min del. Börjar tidigt imorgon igen!

Vi hörs!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0