Ifrån shoppingrundan

Åh, jag är en sån glad tjej just nu! Tänk vad lite shopping kan göra, haha. Då förstår ni ju vad jag har vigt min lördag till, nämligen Frölunda Torg. Det är väl ingen som missat att dom byggt ut hela shoppingcentret? Det är sjukt stort nu, många grymma butiker och jag gillar Frölunda torg i sin helhet numera. Bra satsning där tycker jag!

Jag vaknade av mig själv imorse, ganska tidigt och kände mig utvilad. Så för en gång skull klev jag upp istället för att ligga kvar, somna om och bli helt seg. Jag åt frukost framför tvn och hade det riktigt mys. När jag suttit och segat med datorn ett tag tyckte jag att det var dags för min sambo att vakna till liv, så jag gick in och väckte honom. Jag hade bestämt mig för att ta en promenad i det härliga vädret, det såg riktigt höstigt ut ute.
Fick upp min sambo som också följde med ut på promenaden men shit vad kallt det var. Jätte stor skillnad från igår!
Men nu är kylan inget problem längre, berättar snart varför.
Så efter promenaden och en god bär-smoothie så stack iväg till Frölunda torg. Köpte en vinterjacka, därför kan kylan gärna få komma nu, jag är redo! En t-shirt och klänningen från Gina Tricot som jag bloggade om i veckan, en ljuslykta till sovrummet ifrån Indiska, samt en bok från Bokia. Hade presentkort där som höll på att gå ut, så jag passade på. Blev en low carb-bok, kul!
Här kommer bilder på det jag köpt! Känner mig så nöjd och jackan ska invigas redan ikväll, ska iväg nu strax och hämta mat som vi beställt, gott och mysigt. Det är lördagsmys på gång med film och grejer. Ha en bra kväll!


Jacka - Animal - 1299kr

T-shirt - Gina Tricot - 99kr

Klänning - Gina Tricot - 199kr
Bilderna har jag tagit ifrån respekteves hemsida, alltså ginatricot.se och t-12.com. Tack för mig!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0