Dusch, naglar, drinkar - fredag

Hej svejs alla glada! Hej på alla dom som inte är så glada heller förstås. Men vem blir inte glad av det underbara vädret vi har idag? Typiskt en svensk att börja snacka om vädret, vem bryr sig egentligen, alla vet att det är fint väder och så är det inte mer med det. 
Jag satt ute på våran balkong förut och åt lite mellanmål i solen, hur gott som helst och varmt. Ja, det var nästan för varmt att sitta där ute i solen och tänk, då är det redan mitten av September. Nu snackar jag väder igen, haha. 
Jag kan redan nu förvarna er om att det kommer ske minst en gång till i detta inlägg.
Idag har som sagt varit en bra dag. Jag började jobbet tidigt imorse vilket betyder att jag också slutade tidigt, as gott. Det var längesen jag gjorde det! Man vet inte riktigt vad man ska göra av dagen när man slutar kl 13. Jag visste inte det iallafall men eftersom klockan redan hunnit bli 16 så har jag lyckats ganska bra med det ändå. Jag handlade lite efter jobbet, nödvändiga saker tills ikväll. Det blir tacos, förfest med massa goda drinkar och sedan utgång med mina två favoriter. Sa jag att det var en bra fredag?
Jag tänkte strax hoppa in i duschen och efter det öppna min första kalla cider och måla naglarna. Ladda inför ikväll helt enkelt.

Hoppas ni får en grym kväll ni med.
Just det, det var ju det där med vädret. Jag har varit lika duktig idag och gått en promenad på min rast , i det fina vädret, haha. Det var ju helt underbart ute och att gå en 25 minuters promenix och sedan landa i soffan odm sista 5 minutrarna av rasten var ju perfekt.
Sånt ska jag göra oftare!
Vi hörs kanske i helgen, kram!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0