Helt okej men inte för grym torsdag

Gokväll! Tänkte faktiskt vara såpass duktig och krypa ner under täcket alldeles strax. Hade velat ha en kopp te men jag måste somna i tid idag så jag inte är så fasligt trött när klockan ringer imorgon. Men frågan är hur mycket det hjälper egentligen? Det är mörkt ute när man går upp sådär tidigt och det är precis som om man automatiskt blir tröttare då. Tror jag iallafall. Sen att man inte kommit i säng i tid kvällen innan kanske är en bidragande orsak, vem vet.
Att säga att dagen har varit helt okej känns lite snålt men att säga att det varit en grym torsdag känns som lite överdrivet. Dagen har helt enkelt varit bra! Den har gått så himla snabbt bara. Men det gör dagarna och veckorna nu för tiden tycker jag. Börjar man bli gammal kanske? Äsch.
Efter jobbet mötte jag upp Benjamin som satt snällt och väntade på mig utanför våran port. Han skulle bli fin i håret och vi käkade middag tillsammans, alla tre, Mikael köpte nämligen med sig mat till oss påvägen hem från jobbet. Efter det hamnade vi i soffan som tre riktiga potatisar och bläddrade runt bland kanalerna. Hoppas ni också haft en helt okej men ändå inte för grym torsdag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0