Hollywood it is!

Åh, jag hade en sån härlig dröm imorse. Jag somnar alltid om så himla gott efter att min sambo åkt till jobbet, haha. Då drömde jag att vi var i USA i Hollywood och fy tusan vad jag trivdes. dock pratade nästan alla svenska? Pga att det är så många svenskar som flyttar dit för att jobba som au pairer osv. Haha, helgalet. Men det var super härligt väder (kanske för att mamma skryter med deras 28 grader i Tyskland) och att vi i drömmen hamnade just i Hollywood beror nog på att jag är helt stuck in Hollywood fruar. Älskar det programmet, haha. Jag kan stå för det!
Har precis kollat på gårdagens avsnitt, yes måndagar kl 21 krockar mitt program med Mikaels, irriterande. Men det är ju jag som är en sån vänlig själ och låter honom kolla på sitt haha. 
Nu tänkte jag dyka in i köket och baka bröd. Som tur är har jag hunden till sällskap. Hon är en riktig "svans" går efter mig vart jag än går, men jag gillar det, jag känner mig speciell.

Vi hörs senare!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0