Höstrusk - Te - Mys!

Fy vilket tråkigt väder det är ute idag, riktigt sånt där höstrusk trots att det inte regnar. Det sista jag behöver nu är ett samtal från mamma som berättar om deras 28 grader och sol, haha. Dom kommer förresten hem imorgonkväll så inatt tänkte vi antagligen sova i huset. Jag jobbar nämligen imorgon och det blir en tidig och snurrig morgon om vi sover hos oss i lägenheten eftersom jag ska gå en sväng med hunden och lämna henne i huset innan jag åker till jobbet. Sen kan det nog vara skönt för vovven att sova hemma, tror hon har lite hemlängtan även om det gått bra här hos oss.
Sitter just nu i soffan och kollar på MTV HD, måste skryta lite om att vi har massa HD-kanaler, haha. Jag gillar det!
jag hade faktiskt velat fortsätta mitt baka-ryck som jag påbörjade igår men jag saknar mandelmjöl. Det är oftast det jag använder i mina bakverk. Det innehåller så fruktansvärt mycket mindre kolhydrater så ni anar inte.
Skall faktiskt lägga en beställning hos lchfbutiken.se. Dom har en massa varor som jag är nyfiken på!
Annars vill jag bara kolla på nån bra film och dricka te hela dagen. Det är sånt väder. Fast, när vi var ute på morgonpromenaden förut var det inte så himla kallt. Men det ser så ut? Konstigt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0